Ma'al hijrah datang lagi....

Sekejap jer rasa...dah habis pun 1431H...macam baru je aku renew azam aku...banyak lagi yang tak tertunai....dah masuk tahun baru lagi....Alhamdulillah...Allah masih memanjangkan usia aku untuk bertemu tahun ini....

Azam aku tahun ini yang utama adalah untuk menjadi ibu yang lebih penyabar...Ya Allah bantulah aku.....Azam ini dah aku maklumkan kepada Wafi dan aku minta dia bantu aku.....entahla dia faham ker tidak...tapi bunyinya macam faham....bila aku tanya dia apa azam dia....katanya nak buat bagi adiknya Hani rajin....tolong dia mengemas....tersenyum juga aku dengan azam dia...tak der pula azam untuk diri dia...cuma aku minta dia tambah azam untuk solat cukup lima waktu dan baca quran setiap malam tanpa cuti....

Semoga tahun ini akan membawa kebaikan kepada kami dunia dan akhirat....

Ya Allah...Dipermulaan Muharram yang penuh keberkatan ini...kami memohon keampunan dan dan rahmatMu..... Bahagiakan keluarga kami.....Sihatkan tubuh badan kami....berkatilah rezeki kami........teguhkanlah iman kami.....kurniakan kami kenikmatan dalam melaksanakan perintahMu....bantulah kami Ya Allah dalam urusan kami...Engkau permudahkanlah ia Ya Allah....Amin...

No comments:

Post a Comment