Yey... Wajdi dah bersunat...

Sibuk dengan FB watsap telegram segala bagai aku lupa terus yang aku ada blog, makan tahun tak pernah buka, tiba-tiba ntah kenapa hari ni cari-cari blog tentang laman rumah aku teringat yang aku ada blog, so aku pun buka la blog aku

Hari ni anak lelaki bongsu aku selamat memasuki alam lelaki sebenar.... tok dengan tokwan semangat mai melawat.... siap bawa tali, mertun paku segala bagai nak gantung kain pelikat.... tengok2 wajdi ikut cara moden menyorok bawah meja... hehe... apa pun terima kasih tok dan tokwan semangat nak tolong anak menantu jaga cucu.....

awai2 mak nak pesan jaga anak sunat mcm jaga org pantang la juga, makan kena jaga, kalau nak cepat baik

kalau tips mak

1. "jangan makan ayam 2 3 hari awai, makan ikan tenggiri ka ikan masin ka sama macam hang dalam pantang, sat ja tu seminggu boleh lega dah" 

2. bagi la makan ikan haruan, tak dak ikan haruan pati pun boleh..

3. Jangan bagi banyak gerak nanti bentan.... hehe

3 tu ja mak pesan

kalau tanya dr... sudah pasti tak dak pantang, makan ubat, cuci luka..... hehe

apa pun aku google sikit guna tips ni.... cukup la...





Tips penjagaan orang bersunat

No comments:

Post a Comment