Akhirnya.................

بسم الله الرحمن الرحيم
Alhamdulillah....
setelah sekian lama berfikir akhirnya jadi juga aku menyertai para blogger. Hari ini dipilih bersempena hari baik iaitu penghulu segala hari dan bulan baik iaitu bulan kelahiran junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W........


Kenapa ya aku nak berblog ni.....yang pasti aku suka membaca blog-blog para blogger yang banyak memberi pengetahuan dan pengalaman baru untuk kehidupan aku...sebagai rujukan aku untuk menjadi seorang yang lebih baik.....sama ada sebagai isteri, ibu, anak, kakak, adik, sahabat, pekerja dan segala macam peranan yang perlu aku mainkan sebagai hambaNya.....dan yang paling penting untuk berada di landasan yang betul sebagai seorang hamba Allah di muka bumi ini....InsyaAllah.....


Blog aku ini akan menjadi medan baru sebagai latihan untuk aku menulis di samping mengumpulkan pengetahuan yang aku dapat serta untuk aku dedikasikan kehidupan ini untuk orang-orang tersayang yang menjadi inspirasi hidupku.......
Semoga aku juga akan diberi kekuatan untuk sentiasa mengemaskini blog ini.....InsyaAllah

No comments:

Post a Comment